Toerist uithangen in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van MaritenRobynInAzie - WaarBenJij.nu Toerist uithangen in Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van MaritenRobynInAzie - WaarBenJij.nu

Toerist uithangen in Hanoi

31 Juli 2016 | Vietnam, Hanoi

Hoi allemaal!
Na te zijn bijgekomen van gisteren hebben we vandaag een drukke dag gehad. Deze update komt vanuit de massagesalon, even relaxen na een hele dag door de stad lopen.
Vanochtend zijn we begonnen met een lekker ontbijtje in het hostel. We hebben gelijk wat informatie gevraagd over de tours die worden aangeboden, en morgen gaan we 3 dagen naar Ha Long Bay!

We zijn de stad in gelopen en overal zijn leuke winkeltjes, chaos is het verkeer en mensen met tuktuk's die heel graag klanten willen werven. Uiteindelijk hebben we met de tuktuk een ritje door de stad richting een markt gemaakt. We moeten ons echt overal inhouden om dingen te kopen, aangezien we alles mooi en leuk vinden. Een aantal souvenirs hebben we al in de pocket!

Liefs, Marit en Robyn

• 31 Juli 2016 - 11:20

Evelien:

Nou jullie vermaken je wel!!
    Van wie heb je dat shoppen Marit???
    Laat jullie maar lekker verwennen!
    Kus, mama

• 31 Juli 2016 - 16:37

Annie:

Wat klinkt dat goed zeg!
    Beetje jaloers wordt ik er wel van.
    Geniet er van dames.
    Groetjes Annie

• 31 Juli 2016 - 17:01

Joep:

Tof dat jullie samen op reis gaan!! Leuk om wat te lezen!:) Super veel plezier daar!!
    Gr Tijmen & Joep

• 31 Juli 2016 - 22:47

Wouda & Cor:

Nou inderdaad Marit waar komt die Shopwoede vandaan?
    Geniet er maar lekker van en heel veel plezier samen en doe voorzichtig.
    Gr. W&C

• 02 Augustus 2016 - 12:08

Karin:

Hoi Dames, geniet van jullie verhalen, ik reken op een prachtig souvenir....;)