Eerste week voorbij! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van MaritenRobynInAzie - WaarBenJij.nu Eerste week voorbij! - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van MaritenRobynInAzie - WaarBenJij.nu

Eerste week voorbij!

12 Augustus 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Gister en vandaag waren qua werk een beetje hetzelfde. We begonnen om half 2 op kantoor om toetsen na te kijken. Na een tijdje worden we dan opgepikt met de tuktuk en gaan we naar een van de scholen. Gister hadden we drie leuke lessen met allemaal leuke docenten. We hadden eerst twee vrouwen, zij konden goede Engelse les geven, het beste wat we tot nu toe hebben gezien. Daarna kwamen we bij een man en dat werd een beetje een gekke les. We begonnen met onszelf voor te stellen. Daarna mogen ze allemaal vragen aan ons stellen. Er zaten een paar puberige jongens in de klas die het allemaal wel interessant vonden en uiteindelijk waren ze gewoon met ons aan het flirten. De leraar vond het allemaal wel grappig en hielp ze een beetje. Hij vroeg of we last hadden van muggen en zei dat we echt veel beter aan de linkerkant van de klas konden zitten (waar de jongens zaten) omdat daar minder muggen waren. Ja ja.... De leraar las een verhaaltje voor vol met fouten en een hele grappige stem, wat er uiteindelijk voor zorgde dat wij de slappe lach kregen. Vervolgens moesten wij dat verhaaltje ook nog eens voorlezen.... Het was heel grappig.

Vandaag werden we nogal voor het blok gezet. De docent zei: ik ben vandaag leerling dus doe maar wat jullie willen, en hij ging in de klas zitten. Uiteindelijk hebben we het goed opgelost, we hebben dingen uit het boek gedaan en ook een spelletje.

Nu hebben we weekend en voor morgen staan er wat dingen op het programma die we hier in de omgeving kunnen doen. Hierover later meer!