Tweede en laatste weekend :( - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van MaritenRobynInAzie - WaarBenJij.nu Tweede en laatste weekend :( - Reisverslag uit Kâmpôt, Cambodja van MaritenRobynInAzie - WaarBenJij.nu

Tweede en laatste weekend :(

21 Augustus 2016 | Cambodja, Kâmpôt

Gister werden we om 8.15 uur opgehaald om naar climbodia te gaan, hier kan je klimmen op een berg. Na wat uitleg van hele enthousiaste begeleiders, die zelfs een aardig woordje Nederlands konden, zijn we de berg op gegaan. De eigenaar is een Belg, die de Cambodjanen wat Nederlands heeft geleerd als 'linkervoet naar links, rechtdoor en rechts.' Natuurlijk wel met een Cambodjaans accent.
Na zo'n 30 meter omhoog te klimmen, zijn we op die hoogte en heel stuk naar rechts gelopen/geklommen. Daarna konden we abseilend naar beneden. Super leuk om te doen! Daarna zijn we de berg in gegaan en hebben we daar een heel stuk gelopen en geklommen. Op een gegeven moment moesten we een aantal keer door gaten waar je alleen tijgerend doorheen kon.
Hierna kwamen we weer buiten en zijn we weer 'normaal' gaan klimmen, op banen met verschillende niveau's.

Toen we weer in Kampot waren hebben we even geluncht voor we om 15 uur weer werden opgehaald om te paddle boarden. Na een tijdje in een busje kwamen we op een super mooie plek aan het water, waar twee kayaks en twee paddle boards lagen. Wij begonnen eerst in de kayaks. We zijn door allemaal mangroves gegaan, het was super mooi. Heel groen, heel stil. Halverwege zijn we omgewisseld en zijn wij op de boards gegaan. We hadden gedacht dat we wel zouden vallen, maar het ging best goed! Al vrij snel stonden we op het board en peddelden we rond. We vervolgden onze tocht terwijl we van de ondergaande zon genoten.
'S avonds hebben we met z'n tweeën bij een hele leuke tapasbar gegeten.

Vandaag hebben we eerst geluncht met een nieuwe vrijwilliger die is aangekomen. Daarna zijn we met z'n drieën naar Kep gegaan, dat is aan de kust, ongeveer drie kwartier rijden. Daar zijn we naar een markt geweest en hebben we lekker op het strand gezeten en gezwommen. Een heerlijk relaxte zondag!

• 21 Augustus 2016 - 17:33

Wilco:

Leuk hoor dames, geniet van jullie al weer laatste week.

Groeten Wilco

• 21 Augustus 2016 - 18:18

Liesbeth :

Hallo dames,

We kunnen jullie Blog weer lezen.... Leuk hoor! Geniet nog even van deze laatste week!

Liefs Liesbeth

• 21 Augustus 2016 - 20:01

Truus:

Hoi meiden we kunnen weer mee genieten van jullie belevenissen,
    En die zijn weer spannend geniet van jullie laatste week,
    Liefs Opa en Oma